You are here: / ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ / Tips για να γλυτώσουμε θερμίδες

Tips για να γλυτώσουμε θερμίδες

eatingΤρώμε αργά. Έχοντας το φαγητό μπροστά μας απολαμβάνουμε την κάθε μπουκιά! Ετοιμάζουμε την επόμενη. όταν πια έχει τελειώσει η προηγούμενη.

eatingΒάζουμε τις σούπες στη ζωή μας και ιδιαίτερα τις λαχανόσουπες.

eatingΚαταναλώνουμε ολικής άλεσης ψωμί, ρύζι, δημητριακά. Μας βοηθούν να χορτάσουμε με λιγότερες και πιο υγιεινές θερμίδες.

eatingΚοιτάω τα παλιά μου τζιν! Εκεί θα ξαναμπώ !!!!!!

eatingΑν βγω με τους φίλους μου για πίτσα δε θα πω ποτέ ότι είμαι σε δίαιτα ούτε σε εκείνους ούτε και στον εαυτό μου. Παραγγέλνω σαλάτα ή παίρνω πίτσα vegetarian

eatingΑντικαθιστώ τα αναψυκτικά με ανθρακούχο νερό!

eatingΚαι όταν η περίσταση ζητά αλκοόλ… αφού πιω το πρώτο ποτήρι, καταναλώνω ενδιάμεσα ένα ανθρακούχο νερό πριν παραγγείλω το επόμενο!

eatingΠίνω πράσινο τσάι.

eatingΜασάω τσίχλες μέντας.

eatingΒάζω σε μικρό πιάτο να φάω.

eatingΕπιλέγω ορεκτικό αντί για κυρίως πιάτο.

eatingΕπιλέγω παιδικό μενού.

eatingΒάζω κοντινό στόχο και επιβραβεύω τον εαυτό μου με ένα δωράκι (υλικό ή διατροφικό).

signature

Κοινοποίηση...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Athanasia

Gold Olympic Medalist - Running Coach

Γράψτε το σχόλιό σας

Το email σας δε θα δημοσιευτεί.Τα απαιτούμενα πεδία είναι σημειωμένα με ( * ).

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αθανασία Τσουμελέκα

athanasia@tsoumeleka.gr

H ανάγκη δημιουργίας της σελίδας αυτής γεννήθηκε μέσα από τις δικές σας ερωτήσεις και απορίες. Ο αθλητισμός πρέπει να είναι εξωστρέφεια! Θέλω, λοιπόν, να μοιραζόμαστε τη γνώση και την εμπειρία μου. Στόχος μου είναι όλο και περισσότερος κόσμος να αγαπήσει την άσκηση και να την εντάξει στην καθημερινότητά του με ασφάλεια και χωρίς υπερβολές.
NEWSLETTER