You are here: / ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ / Lunches, rotation and arm abduction

Lunches, rotation and arm abduction

Αρχική θέση 1

01

Στέκομαι όρθιος/α με τα πόδια ανοιχτά στο άνοιγμα των ώμων μου (πιο κλειστά για προχωρημένους, λίγο πιο ανοιχτά για αρχάριους). Ρουφάω κοιλιά μέσα και εισπνέω εκπνέω χωρίς η κοιλιά μου να μετακινείται. Μακραίνω το σώμα μου όσο το δυνατόν περισσότερο. Προσπαθώ η κορυφή του κεφαλιού μου να πηγαίνει όλο και πιο ψηλά, το στήθος να σπρώχνει έξω και τα πέλματα να σπρώχνουν το έδαφος.

Θέση 2

02

Διατηρώ την θέση 1 και απάγω (ανοίγω) τα χέρια μου όπως δείχνει η φωτογραφία 2, είτε με τις παλάμες να κοιτούν πάνω (advance) είτε με τις παλάμες να κοιτούν το έδαφος.

Θέση 3

03

Διατηρώ θέση 2 και σηκώνω δεξί γόνατο. Ισορροπώ.

Θέση 4

04

Ελεγχόμενα κατεβαίνω σε προβολή, διατηρώντας από τα ισχία και πάνω όλες τις συμβουλές των θέσεων 1 και 2. Προσπαθώ με τα γόνατα μου να δημιουργήσω 2 γωνίες των 90 μοιρών.
Αυτή η θέση μπορεί να είναι και η τελική σας, μαζεύοντας το αριστερό πόδι μπροστά και ερχόμενοι στην θέση 1.

Θέση 5

05

Διατηρώ την θέση 4 και στρίβω τον κορμό προς το αριστερό μου πόδι. Προσέχω να μην μετακινηθούν καθόλου τα κόκαλα της λεκάνης μου και η στροφή να γίνει μόνο από τον κορμό!

Τέλος στρίβω κορμό πάλι στην θέση 4 και μαζεύω το αριστερό πόδι για να έρθω στη θέση 1.

Εκτελώ, περπατώντας εμπρός 5 φορές για κάθε πόδι.

Πετυχαίνω ενδυνάμωση ποδιών, ώμων, κοιλιακών και στροφή κορμού.

Σε αρχάριο επίπεδο δένω χέρια στη μέση.

Κοινοποίηση...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Athanasia

Gold Olympic Medalist - Running Coach

Γράψτε το σχόλιό σας

Το email σας δε θα δημοσιευτεί.Τα απαιτούμενα πεδία είναι σημειωμένα με ( * ).

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αθανασία Τσουμελέκα

athanasia@tsoumeleka.gr

H ανάγκη δημιουργίας της σελίδας αυτής γεννήθηκε μέσα από τις δικές σας ερωτήσεις και απορίες. Ο αθλητισμός πρέπει να είναι εξωστρέφεια! Θέλω, λοιπόν, να μοιραζόμαστε τη γνώση και την εμπειρία μου. Στόχος μου είναι όλο και περισσότερος κόσμος να αγαπήσει την άσκηση και να την εντάξει στην καθημερινότητά του με ασφάλεια και χωρίς υπερβολές.
NEWSLETTER