You are here: / ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ / 10 χλμ. αρχαρίων

10 χλμ. αρχαρίων

10km

Αρκεί το φόρτωμα των υδατανθράκων μιας ημέρας!

Μην φουσκώνετε χωρίς λόγο ! Αφήστε τους μαραθωνοδρόμους να το κάνουν αυτό!
Θα ήθελα να εστιάσω περισσότερο σε εσάς που δεν είστε σίγουροι, εάν μπορείτε να το βγάλετε όλο τρέχοντας … Αυτό συμβαίνει σε χρόνους πάνω από 1 ώρα και 10 λεπτά. Εάν, λοιπόν, ανήκετε σε αυτό το group, δεν υπάρχει λόγος να προσπαθήσετε να το κάνετε όλο τρέχοντας. Αυτό που θα κερδίσετε ίσως και να είναι ένας υψηλότερος συνολικά χρόνος τελικά (και αυτό γιατί οι αρχάριοι δρομείς έχουν χαμηλότερη ταχύτητα όταν τρέχουν κουρασμένοι από από ότι όταν περπατάνε) και όχι ευχάριστη διάθεση !

Για αυτό συμβουλή μου είναι …
4 λεπτά τρέχω και 1 λεπτό περπατάω !
Προσέξτε το τρέξιμο να μην ξεκινάει πολύ γρήγορα!
Μετά τα 6 χιλιόμετρα που ακολουθεί κατηφόρα ίσως και να το πάτε όλο τρέχοντας !

Καλό τερματισμό!

Κοινωνικοποιηθείτε...Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Email this to someonePrint this page

YOU MIGHT ALSO LIKE

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked ( * ).

Athanasia Tsoumeleka
H ανάγκη δημιουργίας της σελίδας αυτής γεννήθηκε μέσα από τις δικές σας ερωτήσεις και απορίες. Ο αθλητισμός πρέπει να είναι εξωστρέφεια! Θέλω, λοιπόν, να μοιραζόμαστε τη γνώση και την εμπειρία μου. Στόχος μου είναι όλο και περισσότερος κόσμος να αγαπήσει την άσκηση και να την εντάξει στην καθημερινότητά του με ασφάλεια και χωρίς υπερβολές.
NEWSLETTER
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αθανασία Τσουμελέκα

athanasia@tsoumeleka.gr

Το περιεχόμενο και τα λοιπά στοιχεία που δημοσιεύονται στο tsoumeleka.gr έχουν ενημερωτικό χαρακτήρα. Σε καμία περίπτωση τόσο το περιεχόμενο όσο και οι απαντήσεις που δίδονται στα σχόλια επισκεπτών δεν υποκαθιστούν την εξειδικευμένη κρίση, διάγνωση και θεραπεία ιατρών και επαγγελματιών υγείας. Η αποδοχή από μέρους σας των πληροφοριών αυτών γίνεται με δική σας ευθύνη.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΑΡΧΕΙΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ TWEET