You are here: / ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ / 10 χλμ. αρχαρίων

10 χλμ. αρχαρίων

10km

Αρκεί το φόρτωμα των υδατανθράκων μιας ημέρας!

Μην φουσκώνετε χωρίς λόγο ! Αφήστε τους μαραθωνοδρόμους να το κάνουν αυτό!
Θα ήθελα να εστιάσω περισσότερο σε εσάς που δεν είστε σίγουροι, εάν μπορείτε να το βγάλετε όλο τρέχοντας … Αυτό συμβαίνει σε χρόνους πάνω από 1 ώρα και 10 λεπτά. Εάν, λοιπόν, ανήκετε σε αυτό το group, δεν υπάρχει λόγος να προσπαθήσετε να το κάνετε όλο τρέχοντας. Αυτό που θα κερδίσετε ίσως και να είναι ένας υψηλότερος συνολικά χρόνος τελικά (και αυτό γιατί οι αρχάριοι δρομείς έχουν χαμηλότερη ταχύτητα όταν τρέχουν κουρασμένοι από από ότι όταν περπατάνε) και όχι ευχάριστη διάθεση !

Για αυτό συμβουλή μου είναι …
4 λεπτά τρέχω και 1 λεπτό περπατάω !
Προσέξτε το τρέξιμο να μην ξεκινάει πολύ γρήγορα!
Μετά τα 6 χιλιόμετρα που ακολουθεί κατηφόρα ίσως και να το πάτε όλο τρέχοντας !

Καλό τερματισμό!

Κοινοποίηση...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone
Athanasia

Gold Olympic Medalist - Running Coach

Γράψτε το σχόλιό σας

Το email σας δε θα δημοσιευτεί.Τα απαιτούμενα πεδία είναι σημειωμένα με ( * ).

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αθανασία Τσουμελέκα

athanasia@tsoumeleka.gr

H ανάγκη δημιουργίας της σελίδας αυτής γεννήθηκε μέσα από τις δικές σας ερωτήσεις και απορίες. Ο αθλητισμός πρέπει να είναι εξωστρέφεια! Θέλω, λοιπόν, να μοιραζόμαστε τη γνώση και την εμπειρία μου. Στόχος μου είναι όλο και περισσότερος κόσμος να αγαπήσει την άσκηση και να την εντάξει στην καθημερινότητά του με ασφάλεια και χωρίς υπερβολές.
NEWSLETTER