You are here: / ΑΡΘΡΑ / Τελευταίες χρήσιμες συμβουλές

Τελευταίες χρήσιμες συμβουλές

Άγχος ή προσμονή; Τι είναι αυτό που μας διακατέχει πριν τους αθλητικούς μας αγώνες;

Έχετε κάνει τα χιλιόμετρα και τις προπονήσεις σας, έχετε κοιτάξει τη διατροφή σας και όμως έχετε ένα αίσθημα ανετοιμότητας!

Μην ανησυχείτε! Όλοι έτσι νιώθουμε!

«Πω πωωωω, τα πόδια μου δε μπορώ να πάρω» λέει ο ένας στον άλλο.

«Καλά πως είμαι έτσι;» «Έχω σφίξει τόσο πολύ!» «Νομίζω πως δεν είμαι, όπως ήμουν στο τελευταίο 30άρι μου» και άλλα πολλά…

Είναι μερικές από τις ατάκες, αρνητικής όμως, ανατροφοδότησης του εγκεφάλου μας τις ημέρες αυτές πριν το μαραθώνιο!

Δεν είναι κακό! Ο μαραθώνιος θέλει και λιγάκι να τον φοβηθείς για να κρατηθείς! Είμαι σίγουρη πως για να προετοιμαστήκατε να βρεθείτε στην εκκίνηση την Κυριακή το πρωί οι θετικές ανατροφοδοτήσεις κυριαρχούν στο μυαλό σας και οι χρωματιστές πινελιές έχουν ήδη μπει στη διάθεση και την ημέρα σας!

Μερικές τελευταίες προσωπικές συμβουλές …

– 4 μέρες έμειναν ! Τώρα είναι η στιγμή που γεμίζουμε τις αποθήκες μας με γλυκογόνο. Τρώμε και πίνουμε φουλ υδατάνθρακες

– Αν μπορείτε σήμερα το βράδυ ή και αύριο το μεσημέρι βάλτε στο γεύμα σας φασόλια. Ναι φασόλια. Καθαρίζουν το έντερο ! Μέχρι το Σάββατο θα είστε jet!!!

– Ξεκούραση! Αποφύγετε την ορθοστασία όσο μπορείτε και εάν η δουλειά σας είναι καθιστική φροντίστε να σηκώνεστε αρκετά συχνά και να βάζετε λίγο πιο ψηλά τα πόδια σας από το επίπεδο που τώρα τα έχετε και κρέμονται!

– Οραματιστείτε τον αγώνα σας! Τις καλές και τις στραβές! Όλα χρειάζονται!

– Ετοιμάστε τα πράγματα του αγώνα από τώρα ! Η τελευταία μέρα μας κάνει να είμαστε ανήσυχοι …και ιδιαίτερα η νύχτα…

– Μην ανησυχείτε αν δεν σας παίρνει ο ύπνος το βράδυ πριν! Απλά μείνετε ξαπλωμένοι και «ονειρευτείτε!» . Αν τις προηγούμενες μέρες έχετε κοιμηθεί, δεν υπάρχει περίπτωση να μην πάει κάτι καλά επειδή δεν σας πήρε ο ύπνος!

– Μπορείτε 4 ώρες πριν τον αγώνα να φάτε μια ωραία σκέτη μακαρονάδα βουτύρου με αλατάκι? Αν ναι do it!!

– Αν είστε από αυτούς που δεν μπορούν να φάνε πρωινό πριν τον αγώνα…. τότε πρέπει οπωσδήποτε να «μασουλήσετε» 2 φρυγανιές για να μαζέψουν τα νυχτερινά υγρά του στομαχιού!

– Καφεΐνη…(δείτε εδώ)

– Πάρτε μαζί σας την καλή διάθεση και το χαμόγελο ! Είναι ο καλύτερος σύντροφος!!!

Καλό τερματισμό!!!signature

Κοινοποίηση...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone
Athanasia

Gold Olympic Medalist - Running Coach

1 COMMENT

  • Pingback

Γράψτε το σχόλιό σας

Το email σας δε θα δημοσιευτεί.Τα απαιτούμενα πεδία είναι σημειωμένα με ( * ).

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αθανασία Τσουμελέκα

athanasia@tsoumeleka.gr

H ανάγκη δημιουργίας της σελίδας αυτής γεννήθηκε μέσα από τις δικές σας ερωτήσεις και απορίες. Ο αθλητισμός πρέπει να είναι εξωστρέφεια! Θέλω, λοιπόν, να μοιραζόμαστε τη γνώση και την εμπειρία μου. Στόχος μου είναι όλο και περισσότερος κόσμος να αγαπήσει την άσκηση και να την εντάξει στην καθημερινότητά του με ασφάλεια και χωρίς υπερβολές.
NEWSLETTER