You are here: / ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ / Προετοίμασε το σώμα σου να τρέξει πιο γρήγορα

Προετοίμασε το σώμα σου να τρέξει πιο γρήγορα

run-faster---Nikos

Prepare your body to run faster…

Εκτός από τα long runs και easy run υπάρχει και η… προπόνηση ταχύτητας.

Είναι μια έντονη προπόνηση γι’ αυτό θα πρέπει να πραγματοποιείται τουλάχιστον 2 ημέρες πριν ή μετά από ένα long run.

Το σώμα χρειάζεται χρόνο αποκατάστασης μετά από μια διαλειμματική προπόνηση και πριν από ένα μεγάλο συνεχόμενο τρεξιματάκι και αντίστροφα (με το πέρας της ηλικίας αυτό γίνεται όλο και πιο σημαντικό).  Βάλτε στην εβδομάδα σας  προπονήσεις μεγαλύτερης ταχύτητας από τα συνεχόμενα σας και λιγότερων χιλιομέτρων τουλάχιστον 10 εβδομάδες πριν από έναν αγώνα.

Αν αυτή την πληροφορία δεν την αξιοποιήσετε σύντομα, θα οδηγηθείτε σε προπονητικό πλατό (σταθεροποίηση και μη περαιτέρω βελτίωση).

Κάποιες μέθοδοι προπόνησης της αντοχής στην ταχύτητα , θα πρέπει να είναι μέρος της προπόνησής σας όλο το χρόνο.

Keep running…

signature

Κοινοποίηση...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone
Athanasia

Gold Olympic Medalist - Running Coach

Γράψτε το σχόλιό σας

Το email σας δε θα δημοσιευτεί.Τα απαιτούμενα πεδία είναι σημειωμένα με ( * ).

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αθανασία Τσουμελέκα

athanasia@tsoumeleka.gr

H ανάγκη δημιουργίας της σελίδας αυτής γεννήθηκε μέσα από τις δικές σας ερωτήσεις και απορίες. Ο αθλητισμός πρέπει να είναι εξωστρέφεια! Θέλω, λοιπόν, να μοιραζόμαστε τη γνώση και την εμπειρία μου. Στόχος μου είναι όλο και περισσότερος κόσμος να αγαπήσει την άσκηση και να την εντάξει στην καθημερινότητά του με ασφάλεια και χωρίς υπερβολές.
NEWSLETTER