You are here: / ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ / Πολυσύνθετη άσκηση

Πολυσύνθετη άσκηση

polisintheti-askisi

Ενδυνάμωση Γλουτών – Δικέφαλων μηριαίων.

Διάταση ωμικής ζώνης, στήθους, κοιλιακών.

Έρχομαι σε εδραία θέση και τοποθετούμαι όπως τη θέση 1.

001

Περνώντας τα στάδια 2-3 αργά, με καλά ενωμένα τα πόδια και σφικτό όλο μου τον κορμό…

002 003

Έρχομαι στη θέση 4 και μένω εκεί για 4 δευτερόλεπτα.

004

Αργά κατεβαίνω και έρχομαι πάλι στη θέση 1.

Αν δεν έχω πρόβλημα με τον αυχένα, συνεχίζω και μένω στη θέση 5.

005

Επαναλαμβάνω για αρχή 3 set από 6 φορές για αρχή και ενδιάμεσα για ξεκούραση από την άσκηση, εάν θέλω, βάζω απλούς κοιλιακούς.

Κοινοποίηση...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone
Athanasia

Gold Olympic Medalist - Running Coach

Γράψτε το σχόλιό σας

Το email σας δε θα δημοσιευτεί.Τα απαιτούμενα πεδία είναι σημειωμένα με ( * ).

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αθανασία Τσουμελέκα

athanasia@tsoumeleka.gr

H ανάγκη δημιουργίας της σελίδας αυτής γεννήθηκε μέσα από τις δικές σας ερωτήσεις και απορίες. Ο αθλητισμός πρέπει να είναι εξωστρέφεια! Θέλω, λοιπόν, να μοιραζόμαστε τη γνώση και την εμπειρία μου. Στόχος μου είναι όλο και περισσότερος κόσμος να αγαπήσει την άσκηση και να την εντάξει στην καθημερινότητά του με ασφάλεια και χωρίς υπερβολές.
NEWSLETTER