You are here: / ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ / Πολυσύνθετη άσκηση

Πολυσύνθετη άσκηση

polisintheti-askisi

Ενδυνάμωση Γλουτών – Δικέφαλων μηριαίων.

Διάταση ωμικής ζώνης, στήθους, κοιλιακών.

Έρχομαι σε εδραία θέση και τοποθετούμαι όπως τη θέση 1.

001

Περνώντας τα στάδια 2-3 αργά, με καλά ενωμένα τα πόδια και σφικτό όλο μου τον κορμό…

002 003

Έρχομαι στη θέση 4 και μένω εκεί για 4 δευτερόλεπτα.

004

Αργά κατεβαίνω και έρχομαι πάλι στη θέση 1.

Αν δεν έχω πρόβλημα με τον αυχένα, συνεχίζω και μένω στη θέση 5.

005

Επαναλαμβάνω για αρχή 3 set από 6 φορές για αρχή και ενδιάμεσα για ξεκούραση από την άσκηση, εάν θέλω, βάζω απλούς κοιλιακούς.

Κοινωνικοποιηθείτε...Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Email this to someonePrint this page

YOU MIGHT ALSO LIKE

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked ( * ).

Athanasia Tsoumeleka
H ανάγκη δημιουργίας της σελίδας αυτής γεννήθηκε μέσα από τις δικές σας ερωτήσεις και απορίες. Ο αθλητισμός πρέπει να είναι εξωστρέφεια! Θέλω, λοιπόν, να μοιραζόμαστε τη γνώση και την εμπειρία μου. Στόχος μου είναι όλο και περισσότερος κόσμος να αγαπήσει την άσκηση και να την εντάξει στην καθημερινότητά του με ασφάλεια και χωρίς υπερβολές.
NEWSLETTER
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αθανασία Τσουμελέκα

athanasia@tsoumeleka.gr

Το περιεχόμενο και τα λοιπά στοιχεία που δημοσιεύονται στο tsoumeleka.gr έχουν ενημερωτικό χαρακτήρα. Σε καμία περίπτωση τόσο το περιεχόμενο όσο και οι απαντήσεις που δίδονται στα σχόλια επισκεπτών δεν υποκαθιστούν την εξειδικευμένη κρίση, διάγνωση και θεραπεία ιατρών και επαγγελματιών υγείας. Η αποδοχή από μέρους σας των πληροφοριών αυτών γίνεται με δική σας ευθύνη.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΑΡΧΕΙΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ TWEET