You are here: / ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ / Κοιλιακοί

Κοιλιακοί

Κοιλιακοί:

20-40 ροκανίσματα με τις παλάμες πίσω από τον αυχένα (χωρίς να τον σπρώχνουν, απλά ακουμπούν) και τα δυο πέλματα να πατάνε (φωτογραφίες 1-2)

Φωτογραφία 1

Φωτογραφία 1

Φωτογραφία 2

Φωτογραφία 2

ή για περισσότερο challenge με τα χέρια σταυρωτά τεντωμένα και το ένα πέλμα να πατά κάτω (φωτογραφίες 3-4)

Φωτογραφία 3

Φωτογραφία 3

Φωτογραφία 4

Φωτογραφία 4

Πέντε λεπτά, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, νομίζω πως όλοι μπορούμε να διαθέσουμε για μια πιο επίπεδη κοιλιά.

Κοινοποίηση...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Athanasia

Gold Olympic Medalist - Running Coach

Γράψτε το σχόλιό σας

Το email σας δε θα δημοσιευτεί.Τα απαιτούμενα πεδία είναι σημειωμένα με ( * ).

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αθανασία Τσουμελέκα

athanasia@tsoumeleka.gr

H ανάγκη δημιουργίας της σελίδας αυτής γεννήθηκε μέσα από τις δικές σας ερωτήσεις και απορίες. Ο αθλητισμός πρέπει να είναι εξωστρέφεια! Θέλω, λοιπόν, να μοιραζόμαστε τη γνώση και την εμπειρία μου. Στόχος μου είναι όλο και περισσότερος κόσμος να αγαπήσει την άσκηση και να την εντάξει στην καθημερινότητά του με ασφάλεια και χωρίς υπερβολές.
NEWSLETTER