You are here: / ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ / Κοιλιακοί

Κοιλιακοί

koiliakoi

Κοιλιακοί:

20-40 ροκανίσματα με τις παλάμες πίσω από τον αυχένα (χωρίς να τον σπρώχνουν, απλά ακουμπούν) και τα δυο πέλματα να πατάνε (φωτογραφίες 1-2)

Φωτογραφία 1

Φωτογραφία 1

Φωτογραφία 2

Φωτογραφία 2

ή για περισσότερο challenge με τα χέρια σταυρωτά τεντωμένα και το ένα πέλμα να πατά κάτω (φωτογραφίες 3-4)

Φωτογραφία 3

Φωτογραφία 3

Φωτογραφία 4

Φωτογραφία 4

Πέντε λεπτά, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, νομίζω πως όλοι μπορούμε να διαθέσουμε για μια πιο επίπεδη κοιλιά.

Κοινωνικοποιηθείτε...Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Email this to someonePrint this page

YOU MIGHT ALSO LIKE

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked ( * ).

Athanasia Tsoumeleka
H ανάγκη δημιουργίας της σελίδας αυτής γεννήθηκε μέσα από τις δικές σας ερωτήσεις και απορίες. Ο αθλητισμός πρέπει να είναι εξωστρέφεια! Θέλω, λοιπόν, να μοιραζόμαστε τη γνώση και την εμπειρία μου. Στόχος μου είναι όλο και περισσότερος κόσμος να αγαπήσει την άσκηση και να την εντάξει στην καθημερινότητά του με ασφάλεια και χωρίς υπερβολές.
NEWSLETTER
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αθανασία Τσουμελέκα

athanasia@tsoumeleka.gr

Το περιεχόμενο και τα λοιπά στοιχεία που δημοσιεύονται στο tsoumeleka.gr έχουν ενημερωτικό χαρακτήρα. Σε καμία περίπτωση τόσο το περιεχόμενο όσο και οι απαντήσεις που δίδονται στα σχόλια επισκεπτών δεν υποκαθιστούν την εξειδικευμένη κρίση, διάγνωση και θεραπεία ιατρών και επαγγελματιών υγείας. Η αποδοχή από μέρους σας των πληροφοριών αυτών γίνεται με δική σας ευθύνη.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΑΡΧΕΙΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ TWEET