You are here: / ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ / Καφεΐνη: Να πιω καφέ πριν τον αγώνα;

Καφεΐνη: Να πιω καφέ πριν τον αγώνα;

cofee

Η απάντηση είναι ναι !

Γιατί αυξάνει τα επίπεδα των ελεύθερων λιπαρών οξέων και ενεργοποιεί την καύση τους, διατηρώντας τους υδατάνθρακες που 5 μέρες πριν προσπαθούμε να αποθηκεύσουμε!!!! Για να συμβεί αυτό όμως απαιτείται να πάρεις 5mg/kg σωματικού βάρους (δυο δυνατοί καφέδες) 1 ώρα πριν και χωρίς ζάχαρη…

Δρομείς! Σπεύσατε στα καφεκοπτεία!!!!

signature

Κοινοποίηση...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone
Athanasia

Gold Olympic Medalist - Running Coach

Γράψτε το σχόλιό σας

Το email σας δε θα δημοσιευτεί.Τα απαιτούμενα πεδία είναι σημειωμένα με ( * ).

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αθανασία Τσουμελέκα

athanasia@tsoumeleka.gr

H ανάγκη δημιουργίας της σελίδας αυτής γεννήθηκε μέσα από τις δικές σας ερωτήσεις και απορίες. Ο αθλητισμός πρέπει να είναι εξωστρέφεια! Θέλω, λοιπόν, να μοιραζόμαστε τη γνώση και την εμπειρία μου. Στόχος μου είναι όλο και περισσότερος κόσμος να αγαπήσει την άσκηση και να την εντάξει στην καθημερινότητά του με ασφάλεια και χωρίς υπερβολές.
NEWSLETTER