You are here: / ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ / Καφεΐνη: Να πιω καφέ πριν τον αγώνα;

Καφεΐνη: Να πιω καφέ πριν τον αγώνα;

cofee

Η απάντηση είναι ναι !

Γιατί αυξάνει τα επίπεδα των ελεύθερων λιπαρών οξέων και ενεργοποιεί την καύση τους, διατηρώντας τους υδατάνθρακες που 5 μέρες πριν προσπαθούμε να αποθηκεύσουμε!!!! Για να συμβεί αυτό όμως απαιτείται να πάρεις 5mg/kg σωματικού βάρους (δυο δυνατοί καφέδες) 1 ώρα πριν και χωρίς ζάχαρη…

Δρομείς! Σπεύσατε στα καφεκοπτεία!!!!

signature

Κοινωνικοποιηθείτε...Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Email this to someonePrint this page

YOU MIGHT ALSO LIKE

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked ( * ).

Athanasia Tsoumeleka
H ανάγκη δημιουργίας της σελίδας αυτής γεννήθηκε μέσα από τις δικές σας ερωτήσεις και απορίες. Ο αθλητισμός πρέπει να είναι εξωστρέφεια! Θέλω, λοιπόν, να μοιραζόμαστε τη γνώση και την εμπειρία μου. Στόχος μου είναι όλο και περισσότερος κόσμος να αγαπήσει την άσκηση και να την εντάξει στην καθημερινότητά του με ασφάλεια και χωρίς υπερβολές.
NEWSLETTER
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αθανασία Τσουμελέκα

athanasia@tsoumeleka.gr

Το περιεχόμενο και τα λοιπά στοιχεία που δημοσιεύονται στο tsoumeleka.gr έχουν ενημερωτικό χαρακτήρα. Σε καμία περίπτωση τόσο το περιεχόμενο όσο και οι απαντήσεις που δίδονται στα σχόλια επισκεπτών δεν υποκαθιστούν την εξειδικευμένη κρίση, διάγνωση και θεραπεία ιατρών και επαγγελματιών υγείας. Η αποδοχή από μέρους σας των πληροφοριών αυτών γίνεται με δική σας ευθύνη.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΑΡΧΕΙΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ TWEET