You are here: / ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ / Ενέργεια – Υδατάνθρακες

Ενέργεια – Υδατάνθρακες

Η ενέργεια που μπορεί να αποδεσμεύσει ο οργανισμός μας, μπορεί να μας είναι αρκετή (σε ρυθμό ούτε εξαντλητικό αλλά ούτε και πλήρως χαλαρό) για μιάμιση ώρα πάνω κάτω. Έτσι, αν έχουμε στο πρόγραμμά μας περισσότερη ώρα άσκησης θα πρέπει να φροντίσουμε να έχουμε και κάποιο «ποτό» υδατανθράκων για έξτρα ενέργεια.

signature

Κοινοποίηση...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Athanasia

Gold Olympic Medalist - Running Coach

Γράψτε το σχόλιό σας

Το email σας δε θα δημοσιευτεί.Τα απαιτούμενα πεδία είναι σημειωμένα με ( * ).

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αθανασία Τσουμελέκα

athanasia@tsoumeleka.gr

H ανάγκη δημιουργίας της σελίδας αυτής γεννήθηκε μέσα από τις δικές σας ερωτήσεις και απορίες. Ο αθλητισμός πρέπει να είναι εξωστρέφεια! Θέλω, λοιπόν, να μοιραζόμαστε τη γνώση και την εμπειρία μου. Στόχος μου είναι όλο και περισσότερος κόσμος να αγαπήσει την άσκηση και να την εντάξει στην καθημερινότητά του με ασφάλεια και χωρίς υπερβολές.
NEWSLETTER