You are here: / ΔΙΑΤΑΣΕΙΣ / Δικέφαλοι μηριαίοι και κάτω ραχιαίοι

Δικέφαλοι μηριαίοι και κάτω ραχιαίοι

2kefaloi

Διάταση δικέφαλων, μηριαίων και κάτω ραχιαίων

Έρχομαι σε εδραία θέση (φωτ. 1) και τεντώνω καλά τα γόνατα, ενώ ταυτόχρονα σπρώχνω με τα χέρια μου να ανοίξει το στήθος και να έρθω σε καθετότητα! (κορμός-πόδια).

Φωτογραφία 1.

Φωτογραφία 1.

Αν μου είναι δύσκολο, κάθομαι σε ένα σκαλοπάτι, χαμηλό καρεκλάκι, σκληρό μαξιλάρι και με λίγα λόγια δημιουργώ μια κλίση στο κάθισμά μου.

Είναι πολύ σημαντικό να φτάσω σε καθετότητα το κορμό με τα πόδια.

Σημειωτέον ότι η άσκηση αυτή βρίσκεται μέσα σε όλα τα test που αφορούν την φυσική κατάσταση του ανθρώπου ! (http://www.myathlete.gr/?page_id=568 )

Αν μπορώ, προχωράω μπροστά, όπως τη φωτογραφία 2.

Φωτογραφία 2.

Φωτογραφία 2.

Η θέση στη φωτογραφία 3 είναι λίγο προχωρημένη, αλλά μπορείτε να πιάσετε τις γάμπες και να τραβήξετε. Είτε με καμπούρα (πιο εύκολο) είτε σπρώχνοντας το στήθος προς τα έξω.

Φωτογραφία 3

Φωτογραφία 3

Σε όλα τα στάδια μπορείτε να χρησιμοποιείτε ένα ύψωμα για να κάθεστε ή να επιλέξετε κατηφορικό έδαφος (π.χ στη παραλία).

«Χιλιομετράδες»….. Δρομείς και ποδηλάτες! Προσπαθήστε να μεγαλώσετε το βηματισμό και να μειώσετε τον κίνδυνο των τραυματισμών με αυτή τη διατασούλα !

signature

Κοινοποίηση...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone
Athanasia

Gold Olympic Medalist - Running Coach

Γράψτε το σχόλιό σας

Το email σας δε θα δημοσιευτεί.Τα απαιτούμενα πεδία είναι σημειωμένα με ( * ).

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αθανασία Τσουμελέκα

athanasia@tsoumeleka.gr

H ανάγκη δημιουργίας της σελίδας αυτής γεννήθηκε μέσα από τις δικές σας ερωτήσεις και απορίες. Ο αθλητισμός πρέπει να είναι εξωστρέφεια! Θέλω, λοιπόν, να μοιραζόμαστε τη γνώση και την εμπειρία μου. Στόχος μου είναι όλο και περισσότερος κόσμος να αγαπήσει την άσκηση και να την εντάξει στην καθημερινότητά του με ασφάλεια και χωρίς υπερβολές.
NEWSLETTER