You are here: / ΑΡΘΡΑ / Αποχή από προπόνηση

Αποχή από προπόνηση

Αποχή από προπόνηση, τι γίνεται με την φυσική μου κατάσταση;

Λόγω διακοπών

Προτείνεται η τελευταία προπόνηση πριν τις διακοπές να είναι έντονη και μεγάλη. Θεωρητικά μέχρι τις 10 μέρες δεν έχουμε καμιά σχεδόν σημαντική αλλαγή της φυσικής μας κατάστασης. Από εκεί και έπειτα σιγά σιγά μειώνεται αισθητά. Μέχρι όμως και τις 15 με 20 μέρες έχουμε περιθώριο πλήρους ξεκούρασης… με την κατάλληλη προπόνηση γρήγορα θα φτάσετε και πάλι στους ρυθμούς σας. Μετά το πέρας των 20 ημερών η μείωση της φυσικής κατάστασης είναι εντυπωσιακή !!!!.

Οι προγραμματισμένες, και σε συνεννόηση με τον προπονητή, διακοπές από την προπόνηση, για λόγους αναψυχής ή ξεκούρασης, ουδόλως ή ελάχιστα επηρεάζουν τη φυσική κατάσταση του αθλούμενου.

Τραυματισμός

Κατά τη διάρκεια αποθεραπείας από έναν τραυματισμό κρίνεται σκόπιμη η εφαρμογή διαφορετικής προπόνησης, ακόμα και διαφορετικού αθλήματος, προκειμένου να διατηρηθεί η κεκτημένη φυσική κατάσταση του αθλούμενου.

Ακινησία μέλους λόγω τραυματισμού

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να συνεργαστείτε με το γιατρό και το φυσικοθεραπευτή σας. Ο ρόλος του προπονητή αρχίζει να μπαίνει όταν το πόδι φεύγει από την πλήρη ακινησία και χρειάζεται ενδυνάμωση και αύξηση μυϊκής μάζας, καθότι σίγουρα έχει ατροφήσει. Προσοχή στα άτομα που εμπιστευόμαστε!

signature

Κοινοποίηση...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone
Athanasia

Gold Olympic Medalist - Running Coach

Γράψτε το σχόλιό σας

Το email σας δε θα δημοσιευτεί.Τα απαιτούμενα πεδία είναι σημειωμένα με ( * ).

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αθανασία Τσουμελέκα

athanasia@tsoumeleka.gr

H ανάγκη δημιουργίας της σελίδας αυτής γεννήθηκε μέσα από τις δικές σας ερωτήσεις και απορίες. Ο αθλητισμός πρέπει να είναι εξωστρέφεια! Θέλω, λοιπόν, να μοιραζόμαστε τη γνώση και την εμπειρία μου. Στόχος μου είναι όλο και περισσότερος κόσμος να αγαπήσει την άσκηση και να την εντάξει στην καθημερινότητά του με ασφάλεια και χωρίς υπερβολές.
NEWSLETTER